Skip to main content

Recently Updated Pages

Logodaki tüm malzemeleri ya da belirli kriterdeki malzemeleri sanal mağaza web ortamına çekebilir miyim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Logodaki hangi malzemeleri sanal mağaza tarafına çekmek istediğinizi belirlemelisiniz.2.A...

Updated 6 days ago by Admin

Pazaryeri İşlemleri

İşlemler 📚

İşlemler menüsü altına yer alan Pazaryeri İşlemleri ile pazaryeri ve e-ticaret sitelerine manuel ...

Updated 6 days ago by Admin

Programın Çalıştırılması

Kurulum

Pazaryeri ayarlamaları tamamlandıktan sonra sol üstte bulunan [Kırmızı Bulut] simgesine tıklayını...

Sanal Mağaza Pazaryeri(Mağaza) Ayarları

Kurulum

Sanal Mağaza web panelinde tanımlı olan pazaryerleriniz agent ayarları listesinde yer almaktadır....

Sanal Mağaza Agent Kurulum İşlemi

Kurulum

İndirilen SmIntegrationPackage.zip dosyası klasöre çıkartılarak Logonun kurulu olduğu klasöre k...

Sanal Mağaza Agent İndirme İşlemi

Kurulum

download.imgesoft.com.tr  adresine giriniz. Açılan sayfada SmIntegrationPackage sekmesine tıkl...

Sanal mağaza kullanıcılarının yetkilerini kısıtlamak istiyorum nasıl yaparım?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Ayarlar sekmesine tıklayınız.2.Adım: Açılan ayarlar sayfasında “Kullanıcı Ayarları” sekme...

Sanal mağazaya giriş için kullanıcı ekleyebilir miyim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Ayarlar sekmesine tıklayınız.2.Adım: Açılan ayarlar sayfasında “Kullanıcı Ayarları” sekme...

Parolamı değiştirmek istiyorum nasıl yaparım?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Ayarlar sekmesine tıklayınız.2.Adım: Açılan ayarlar sayfasında “Kullanıcı Ayarları” sekme...

Sanal mağaza pazaryeri entegrasyonu için hangi bilgiler gerekmektedir.

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

Entegrasyon sağlamak için ilgili pazaryerine ait API bilgisi gerekmektedir. Her pazaryerinde bu b...

Müşteri bilgilerini sanal mağaza üzerinden nasıl görebilirim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Müşteriler sekmesine tıklayınız.2.Adım: Açılan müşteriler sayfasında satış yapmış olduğun...

Sürat kargo entegrasyon işlemini nasıl yapabilirim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Ayarlar sekmesine tıklayınız.2.Adım: Açılan ayarlar sayfasında “Entegrasyon Ayarları” sek...

Yurtiçi kargo entegrasyon işlemini nasıl yapabilirim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Ayarlar sekmesine tıklayınız.2.Adım: Açılan ayarlar sayfasında “Entegrasyon Ayarları” sek...

Hangi kargo firmasıyla entegrasyonunuz var?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

Yurtiçi Kargo ve Sürat Kargo  firmasıyla entegrasyonumuz mevcuttur.

Virman işlemini nasıl yapabilirim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: İşlemler sekmesinden “Virman İşlemleri” seçeneğine tıklayınız.2.Adım: [Yeni Virman] buton...

Pazaryerinde oluşan kargo bilgilerini siparişin içerisinde nasıl görebilirim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Sipariş sekmesine tıklayınız.2.Adım: Siparişinizin içerisine giriniz.3.Adım: Sipariş sayf...

Belirli bir tarih aralığındaki siparişlerimi nasıl filtreleyebilirim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Siparişler sekmesine tıklayınız.2.Adım: [Filtrele] butonuna tıklayınız.3.Adım: Başlangıç ...

Gelen siparişlerde ürünler önceden eşleşmişse otomatik onaylanabilir mi?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

Otomatik sipariş onaylama parametresini aktif edilirse siparişiniz otomatik olarak onaylanmaktadı...

Siparişin içerisindeki ürünü yanlış eşleştirdim nasıl düzeltebilirim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Siparişler sekmesine tıklayınız.2.Adım: Sipariş listenizden yanlış ürün eşleştirmesi yapı...

Siparişler üzerinden gelen eşleşmemiş ürünleri toplu bir listede görüp nasıl eşleştirebilirim?

Sıkça Sorulan Sorular 🙋‍♀️

1.Adım: Siparişler sekmesine tıklayınız.2.Adım: Sağ üstte yer alan [Eşleşmemiş Ürün Mevcut] buton...